15 05 2022

جشن استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشکده منابع طبیعی در تالار دکتر شاهویی دانشکده کشاورزی برگزار شد.

جشن استقبال از دانشجویان دانشکده منابع طبیعی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و کردستان، دکتر مهتاب پیرباوقار عصر امروز ۲۱ اردیبهشت در جشن استقبال از دانشجویان دانشکده منابع طبیعی که در تالار دکتر شاهویی دانشکده کشاورزی برگزار شد، ضمن خوشامدگویی به دانشجویان جدیدالورود دانشکده منابع طبیعی، اظهار داشت: دانشجویان آینده سازان کشور هستند و تلاش و پشتکار آنها کلید راه آینده خواهد بود. 
وی تصریح کرد: فارغ التحصیلان دانشگاه مبدأ تحول جامعه خواهند بود و بی‌شک حضور در دانشگاه، دانشجویان را اخلاق‌مدارتر خواهد کرد.
رئیس دانشکده منابع طبیعی عنوان کرد: دانشگاه از لحاظ علمی و آموزشی رتبه خوبی در کشور داشته و تحصیل در این دانشگاه مهم است.
در ادامه این مراسم دکتر نقی شعبانیان عضو هیات علمی دانشگاه کردستان و معاون امور جنگل‌های کشور با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه کردستان پس از فارغ‌التحصیلی در جامعه شاخص هستند، تصریح کرد: دانشجویان این دانشگاه در سرتاسر کشور جایگاه‌های بسیار خوبی کسب کرده‌اند و پس از دوران تحصیل خود از نظر علمی، فرهنگی و اجتماعی غنی هستند.
دکتر شعبانیان خاطر نشان شد: تحصیل در دانشگاه بسیار ارزشمند است زیرا در صورت کار در بازار از نظر شخصیتی و فرهنگی بسیار متفاوت هستند.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی اهمیت ویژه‌ای در پیشرفت دانشجویان دارد افزود: شما دانشجویان باید برای هر روز، هر ماه، هر ترم و در کل برای هر چهار سال تحصیلتان در دانشگاه برنامه‌ریزی داشته باشید و هدف خود را از اول مشخص کنید.
دکتر شعبانیان عنوان کرد: دانشکده منابع طبیعی رشته‌های بسیار مفید و کاربردی‌تری نسبت به سایر دانشکده‌ها داشته و بازار کار گسترده‌تری در کشور دارد.
دکتر فرشید قربانی در ادامه این جلسه با بیان اینکه دانشگاه کردستان در زمینه آموزش مجازی بسیار موفق عمل کرده، اظهار داشت: طبق آمار و ارقام،  دانشگاه کردستان در کل کشور و در زمینه آموزش مجازی جزو دانشگاه‌های پیشتاز بوده و این بسیار قابل تقدیر است.
معاون دانشکده منابع طبیعی افزود: دانشجویان فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه کردستان اقبال خوبی در سایر دانشگاه‌ها دارند و اساتید از حضور آنها استقبال میکنند. 
وی افزود: توصیه من به دانشجویان این است که از دوره‌های کارورزی نهایت استفاده را داشته باشند و تنها به پر کردن فرم کارورزی خلاصه نشود. 
دکتر قربانی در پایان خطاب به دانشجویان تصریح کرد: در همایش‌ها و سمینارهای مربوط به رشته خود شرکت کنید زیرا در این سمینارها با اساتید و افراد موفق آشنا خواهید شد و از علم روز دنیا بهره خواهید گرفت.

 

متن کامل خبر